Escape°

“人世间的烟花有时会华丽升空,降落于夜晚,满身都是五色的粉末。”

1996 - Ella Henderson

音乐上搜不到,转。

莫 西 顾:

And every day I love you more

我发现每一天我都爱你更多


歌词(自翻):


At ten past three in the afternoon

在一个下午,大约三点十分

In 1996 an eight pound baby arrived

一个八磅重的婴儿出生了

That was me

那就是我

I don’t know why I was brought to life

我不知道为什么来到这个世界

But I swear that I’m the luckiest girl alive

但我发誓,我是如此幸运地活着

To be part of this family

并成为这个家庭的一部分

And now I miss the times

我知道我现在已经错过很多

When you’d hold my hand

当你紧握住我的手

When I’m crossing the road

牵着我过马路

You’d never let me fall

我知道你永远不会让我跌倒

Until it was time for you to let me go

你让我自由去闯荡

And who knows when you’re old and grey

但谁又知道当你老了的时候

Who you’re gonna grow up to be

你会变成什么模样

But every day I love you more

每一天我都更爱你一点

You did it all for me

谢谢你为我所做的这一切

I met my best friend by the age of three

三岁的时候,我遇见了我最好的朋友

And she grew up watching episodes of Lizzie Maguire

她看着就像长大的Lizzie Maguire

With me, on TV

一个电视明星

Oh we used to share our secrets didn’t care

我们毫无顾虑分享自己的秘密

About what we would say

就算我不得不说

Even when it got embarrassing

这有些尴尬

I let you in

让你进入我隐秘的小世界

And now I wanna go back

我想回到过去

To when we’d dress up and we put on a magic show

回到我们盛装打扮参加魔术表演的那个时候

And I’d boss you around

彼此合作,完美无瑕

But you’d never frown, never wanted to go home

不知道忧愁,不舍得回家

And who knows when we’re old and grey

谁又知道当我们年华逝去,青春不再

Who we’re gonna grow up to be

我们会长成什么模样

But every day I love you more

但是每一天我都发现我爱你更多

You did it all for me

你为我所做的这一切

I won’t let these moments fade away

永远不会褪色

Its ‘cause of you I’m who I am today

“正是因为你才造就了现在的我

Little Miss from ‘96

一个19岁的我

And how I miss the times when you’d hold my hand

我怀念那个时候,你紧握我的手

When I’m crossing the road

牵着我过马路

You’d never let me fall

我知道你永远不会让我跌倒

Until it was time for you to let me go

直到你让我独自闯荡

And who knows when you’re old and grey

谁又知道当你老了

Who you’re gonna grow up to be

你会长成什么模样

But every day I love you more

但是每一天我都爱你更多

you did it all for me

谢谢你为我所做的一切

And every day I love you more

我发现每一天我都爱你更多

you did it all for me

谢谢你


评论
热度 ( 230 )
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© Escape° | Powered by LOFTER